בית הספר הינו מוסד חינוכי איכותי מוביל ומתווה דרך, המכוון את תלמידיו להיות בני אדם, מעורבים ומשפיעים בחברה הישראלית.
- במסגרתו החינוכית והלימודית, יעודד ביה”ס את תלמידיו לבטא את אישיותם הייחודית ואת כישרונותיהם בצורה המיטבית.
- המורים, ההורים והתלמידים יהיו שותפים לדיאלוג המבוסס על אמון וכבוד הדדי.
- ביה”ס יפעל להידוק קשרי הגומלין עם הקהילה בקרבה הוא פועל ויטפח את שיתוף הפעולה איתה.
- ביה”ס יטפח את מוריו ואת עובדיו תוך עידוד מצוינות, יוזמה, אחריות, רוח צוות והזדהות עם ביה”ס.
- ביה”ס ישלב בגישתו יסודות ממסורתו החינוכית לימודית עם פתיחות לחידושים.
- ביה”ס במקביל לפיתוח המצוינות יפעל לקידומו של התלמיד המתקשה.
- צוות ביה”ס יצור אוירה מקבלת, תומכת ומכילה שתאפשר לכל תלמיד להרגיש מוגן ושייך, תוך פיתוח סביבה המקבלת שונות.
- ביה”ס ישים דגש על פיתוח המדעים והאמנויות ויחשוף את תלמידיו לאסטרטגיות חשיבה ולימוד חדשניות שישולבו בתכנית הלימודים.
- ביה”ס יפעל להטמעת התקשוב וטכנולוגית המידע בהוראה ובלמידה. יעודד את קהילת ביה”ס לתקשורת תקשוב סדירה ועדכנית ברמה היומית.
בתחום החינוך לערכים:
- דגש על הומניזם, סובלנות ודמוקרטיה.
- כיבוד המורשת התרבותית והרוחנית של העם היהודי וחיזוק הקשר אליה.
- הזדהות עם מטרות הציונות, טיפוח הכרת הארץ והעמקת תחושת השייכות למדינת ישראל ונאמנות לחוקיה.
- חינוך לערכים יהודיים ואוניברסליים.
בתחום החינוך האינטלקטואלי ביה”ס יפעל שבוגריו יהיו:
- בעלי יכולת חשיבה עצמית.
- בעלי יכולת למידה עצמית.
- בעלי כישורים לחקור, לנתח ולהעריך, לרבות כישורי ביקורת ושיפוט ערכי.
- בעלי כושר ביטוי רהוט, עושר לשוני וניסוח מדויק.
- בעלי השכלה רחבה בתחומי דעת שונים.
בתחום כישורי החיים, ישאף ביה”ס שתלמידיו יהיו:
- בעלי מודעות עצמית וביקורת עצמית.
- בעלי יכולת הידברות ותקשורת חיובית עם הזולת.
- בעלי יכולת להתמודדות עם מצבי לחץ.
- בעלי יכולת לעמוד מול לחצים חברתיים שליליים.
- בעלי יכולת לקבל החלטות ולפעול תוך לקיחת אחריות.
- בעלי יכולת להיות גורם משפיע ופעיל בחברה.
- בעלי כישורים להתמודדות עם מציאות משתנה.