חזון חטב

חזון ביה”ס למדעים ואמנויות

בית הספר הינו מוסד חינוכי איכותי מוביל ומתווה דרך, המכוון את תלמידיו להיות בני אדם, מעורבים ומשפיעים בחברה הישראלית.

• במסגרתו החינוכית והלימודית, יעודד ביה”ס את תלמידיו לבטא את אישיותם הייחודית ואת כישרונותיהם בצורה המיטבית.
• המורים, ההורים והתלמידים יהיו שותפים לדיאלוג המבוסס על אמון וכבוד הדדי.
• ביה”ס יפעל להידוק קשרי הגומלין עם הקהילה בקרבה הוא פועל ויטפח את שיתוף הפעולה איתה.
• ביה”ס יטפח את מוריו ואת עובדיו תוך עידוד מצוינות, יוזמה, אחריות, רוח צוות והזדהות עם ביה”ס.
• ביה”ס ישלב בגישתו יסודות ממסורתו החינוכית לימודית עם פתיחות לחידושים.
• ביה”ס במקביל לפיתוח המצוינות יפעל לקידומו של התלמיד המתקשה.
• צוות ביה”ס יצור אוירה מקבלת, תומכת ומכילה שתאפשר לכל תלמיד להרגיש מוגן ושייך, תוך פיתוח סביבה המקבלת שונות.
• ביה”ס ישים דגש על פיתוח המדעים והאמנויות ויחשוף את תלמידיו לאסטרטגיות חשיבה ולימוד חדשניות שישולבו בתכנית הלימודים.
• ביה”ס יפעל להטמעת התקשוב וטכנולוגית המידע בהוראה ובלמידה. יעודד את קהילת ביה”ס לתקשורת תקשוב סדירה ועדכנית ברמה היומית.

• בתחום החינוך לערכים :

דגש על הומניזם, סובלנות ודמוקרטיה.
כיבוד המורשת התרבותית והרוחנית של העם היהודי וחיזוק הקשר אליה.
הזדהות עם מטרות הציונות, טיפוח הכרת הארץ והעמקת תחושת השייכות למדינת ישראל ונאמנות לחוקיה.
חינוך לערכים יהודיים ואוניברסליים.

• בתחום החינוך האינטלקטואלי ביה”ס יפעל שבוגריו יהיו:

בעלי יכולת חשיבה עצמית.
בעלי יכולת למידה עצמית.
בעלי כישורים לחקור, לנתח ולהעריך, לרבות כישורי ביקורת ושיפוט ערכי.
בעלי כושר ביטוי רהוט, עושר לשוני וניסוח מדויק.
בעלי השכלה רחבה בתחומי דעת שונים.

• בתחום כישורי החיים, ישאף ביה”ס שתלמידיו יהיו:

בעלי מודעות עצמית וביקורת עצמית.
בעלי יכולת הידברות ותקשורת חיובית עם הזולת.
בעלי יכולת להתמודדות עם מצבי לחץ.
בעלי יכולת לעמוד מול לחצים חברתיים שליליים.
בעלי יכולת לקבל החלטות ולפעול תוך לקיחת אחריות.
בעלי יכולת להיות גורם משפיע ופעיל בחברה.
בעלי כישורים להתמודדות עם מציאות משתנה.

מבנה ארגוני

הנהלה