חזון בית הספר

בית הספר הינו מוסד חינוכי איכותי מוביל ומתווה דרך, המכוון את תלמידיו להיות בני אדם, מעורבים ומשפיעים בחברה הישראלית.

  • במסגרתו החינוכית והלימודית, יעודד ביה”ס את תלמידיו לבטא את אישיותם הייחודית ואת כישרונותיהם בצורה המיטבית.
  • המורים, ההורים והתלמידים יהיו שותפים לדיאלוג המבוסס על אמון וכבוד הדדי.
  • ביה”ס יפעל להידוק קשרי הגומלין עם הקהילה בקרבה הוא פועל ויטפח את שיתוף הפעולה איתה.
  • ביה”ס יטפח את מוריו ואת עובדיו תוך עידוד מצוינות, יוזמה, אחריות, רוח צוות והזדהות עם ביה”ס.
  • ביה”ס ישלב בגישתו יסודות ממסורתו החינוכית לימודית עם פתיחות לחידושים.
  • ביה”ס במקביל לפיתוח המצוינות יפעל לקידומו של התלמיד המתקשה.
  • צוות ביה”ס יצור אוירה מקבלת, תומכת ומכילה שתאפשר לכל תלמיד להרגיש מוגן ושייך, תוך פיתוח סביבה המקבלת שונות.
  • ביה”ס ישים דגש על פיתוח המדעים והאמנויות ויחשוף את תלמידיו לאסטרטגיות חשיבה ולימוד חדשניות שישולבו בתכנית הלימודים.
  • ביה”ס יפעל להטמעת התקשוב וטכנולוגית המידע בהוראה ובלמידה. יעודד את קהילת ביה”ס לתקשורת תקשוב סדירה ועדכנית ברמה היומית.

בתחום החינוך לערכים:

  • דגש על הומניזם, סובלנות ודמוקרטיה.
  • כיבוד המורשת התרבותית והרוחנית של העם היהודי וחיזוק הקשר אליה.
  • הזדהות עם מטרות הציונות, טיפוח הכרת הארץ והעמקת תחושת השייכות למדינת ישראל ונאמנות לחוקיה.
  • חינוך לערכים יהודיים ואוניברסליים.

בתחום החינוך האינטלקטואלי ביה”ס יפעל שבוגריו יהיו:

  • בעלי יכולת חשיבה עצמית.
  • בעלי יכולת למידה עצמית.
  • בעלי כישורים לחקור, לנתח ולהעריך, לרבות כישורי ביקורת ושיפוט ערכי.
  • בעלי כושר ביטוי רהוט, עושר לשוני וניסוח מדויק.
  • בעלי השכלה רחבה בתחומי דעת שונים.

בתחום כישורי החיים, ישאף ביה”ס שתלמידיו יהיו:

  • בעלי מודעות עצמית וביקורת עצמית.
  • בעלי יכולת הידברות ותקשורת חיובית עם הזולת.
  • בעלי יכולת להתמודדות עם מצבי לחץ.
  • בעלי יכולת לעמוד מול לחצים חברתיים שליליים.
  • בעלי יכולת לקבל החלטות ולפעול תוך לקיחת אחריות.
  • בעלי יכולת להיות גורם משפיע ופעיל בחברה.
  • בעלי כישורים להתמודדות עם מציאות משתנה.